Găsiți track-ul complet și final aici: link download

Traseul are: 21.8 km lungime și 620m diferență de nivel.

Puncte revitalizare (conform cerințe ITRA, cursă semi-autonomă):

• P1 – km 9.4 – intersecție DF Bogonos DF Bătrâneasa: apă, fructe, glucoză; comun cu maraton si cros
  • P5 – km 14 – movilă deal Rotunda: apă, ceai Sponser, fructe, glucoză; punct doar semimaraton

Premii: Continuăm bonifcarea celor mai buni și la semimaraton, open masculin și feminin:

• Locul 1 – 1000 lei
  • Locul 2 – 600 lei
  • Locul 3 – 400 lei
  • Locul 4 – 300 lei
  • Locul 5 – 200 lei

Traseul de Semimaraton “Pădurea Bârnova se suprapune peste cel de cros (vezi descrierea), dar aproximativ la jumătate se desprinde și îl extinde prin locuri și mai frumoase. Deci începe tot la Hamak, urcă pe platou Repedea, merge dreapta pe curba de nivel, coboară pe Bogonos (vezi descriere cros). La intersecția cu Bătrâneasa se bifurca însă, semimaratonul făcând stânga și urcând pe Bătrâneasa (crosul merge înainte pe Bogonos). După aproximativ 1km, se face stânga direct – și brusc – în pădure (atenție la marcaj). Urmează o porțiune de câteva sute de metri fără potecă, până se prinde creasta lui Valer, o coama frumoasă care urcă, la început ușor… Cei din față au șanse mari să sperie cerbi si ciute, e printre locurile lor preferate de veghe. La ieșirea din coama se face dreapta din potecă (atenție și aici la marcaj), direct spre poiana cu foișor. Continuă prin poiană printre nuci bătrâni spre dealul Rotunda, cu movila caracteristică. Urcăm pe movila acoperita cu pini, si coborâm pe partea opusă începând întoarcerea pe poteci de căruță. Când coborârea se accentuează, traseul se desprinde de drum (deja mai definit) și urcă scurt până în o altă culme împădurită, paralela cu Culmea lui Valer. Cu puțin noroc, aici putem avea un spectacol al cornilor în floare (cu oleacă de ghinion, putem avea glod sau zăpada!). Nu ne bucurăm prea mult de el, pentru că urmând culmea descendent, în miros de leurdă (sunteți cărora să nu le placă usturoiul?) ne intersectam repede cu forestierul Bătrâneasa. Facem stânga pentru 200m înainte de a reintra dreapta în pădure pe un drum de căruță care formează un jgheab pe marginea pășunii Todirel. La terminarea pășunii reintrăm în pădure spre dreapta pe curba de nivel, ultima porțiune de viteza a cursei – dați drumul la picioare si bucurați-vă! Se ajunge în vale în Bogonos, reunindu-se cu traseul de cros, pentru ca la cantonul de la intrarea în sat să urce pe pășune până în Pietrărie și Hamak. Sperăm că v-a inviorat!