Crosul Rezervația Repedea

Lungime: 12,5km

Diferenţă de nivel: 400m

Puncte revitalizare:

• P1 – km 9.4 – intersecție DF Bogonos DF Bătrâneasa: apă, fructe, glucoză; comun cu semi si maraton

Traseul de Cros “Rezervația Repedea pleacă de la Hamak, urcă prin Pietrărie spre platou ieșind pe la grotele din rezervație (unde sunt fosile marine vizibile – dar nu din alergare…), apoi merge dreapta (spre sud), pe marginea podișului intrând în pădurea de amestec, caracteristică zonei. Traseul păstrează curba de nivel pentru aprox 5km, traversând mai multe amfiteatre împădurite până aproape de drumul asfaltat spre vechiul sat răzeșesc Dobrovăț (drumul este vizibil pentru câteva zeci de metri spre stânga dar nu se ajunge pe el). Îndepartându-ne de asfalt (nu asta e toată ideea?), virăm dreapta pe drumul forestier Bogonos, unde urmează o porțiune de viteză care vă va plăcea – unora. Ajuns în vale, la intersecția cu drumul forestier Bătrâneasa traseul de cros, continuă înainte pe Bogonos (spre deosebire de maraton și semi care fac stânga pe Bătrânesa), până la intrare în Bârnova la cantonul forestier unde virează dreapta pentru a începe ultima urcare prin pășune. După aproximativ 500m, drumul intră în pădure și face stânga pe curba de nivel pentru 2-300m pe sub câteva gospodării și garduri, iar apoi urcă, intrând înapoi în Pietrărie și revenind la Hamak pentru finish. Felicitări pentru debutul în concursurile de alergare pe poteci!